منابع صندوق رفاه دانشجویان محدود است

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان گفت: باید بر اساس شاخص های مشخص، منابع را به همه دانشگاه ها اختصاص داد و شرایط زمانی و مکانی را لحاظ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز‌ از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مطیعی سرپرست صندوق رفاه دانشجویان در چهاردهمین گردهمایی معاونین و مدیران دانشجویی دانشگاه های منطقه 6 کشور که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد با تبریک ایام، به ویژه روز معلم و فرارسیدن ماه مبارک رمضان از زحمات کارگران حوزه های دانشجویی دانشگاه ها قدردانی کرد. وی به جهت گیری های عملیاتی صندوق و هم اندیشی ها و انسجام دادن مطلوب خدمات اشاره کرد.

مطیعی گفت: منابع صندوق محدود است باید بر مبنای الگوی عدالت محور این ها را توزیع کرد. باید بر اساس شاخص هایی منابع را به همه دانشگاه ها اختصاص داد و شرایط زمانی و مکانی را لحاظ کرد.

وی افزود: در وزرات علوم و صندوق رفاه حداکثر تلاش ما داشتن سیاست های خوب و هم فکری در امور اجرایی و ستادی است.

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان عنوان کرد: ما باید از ظرفیت های درون استانی و شرایط عمومی بودجه های ملی و منطقه ای برخوردار شویم. هم چنین باید به سمت مقیاس بهینه حرکت کنیم. هزینه تمام شده را پایین بیاوریم و بهره وری را بالا ببریم.

مطیعی بر ضرورت ارایه خدمات هدفمند و اثر گذار صندوق به صورت تقویت زیر ساخت های دانشگاه ها در حوزه دانشجویی سراها، غذاخوری ها و آشپزخانه ها اشاره کرد.

قنبری قائم مقام صندوق رفاه نیز به ضرورت توجه به زیست مطلوب و حیات طیبه دانشجویان به ویژه در دوره کارشناسی اشاره کرد تا با تقویت این دوره دانشجویان به بالندگی های دوره تحصیلات تکمیلی و مهارت های زندگی برسند و با اراده خود راه خوب را برگزینند.

وی به برنامه های صندوق در تابستان و ارتقاء سراهای دانشجویی و بهبود فضاهای غذاخوری، اتاق های تندرستی، جاده تندرستی و آشپزخانه اشاره کرد و آمادگی صندوق را برای به سازی حوزه های دانشجویی و حمایت های مادی اشاره کرد و اضافه کرد که از ایده های برتر و موثر حمایت می کنیم.

معاونان دانشجویی و مدیران دانشگاه های استان های منطقه 6 کشور نیز به ارایه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

گفتنی است مطیعی همراه با قائم مقام خود برای بازدید از سراهای دانشجویی دانشگاه های اصفهان و شرکت در دومین همایش بین المللی دانشگاه سبز در اصفهان به این استان سفر کرده است.
انتهای پیام/

کد خبر: 1003974

وب گردی

وب گردی