دو کتاب شعر و یک اثر ترجمه دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی می شود

۲ کتاب شعر و یک اثر ترجمه «جانان نجفی» دانش آموخته رشته جامعه شناسی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، فردا در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کتاب های شعر «نارنجی بی محابا» و «این خود منم جانان» که از سوی «جانان نجفی» به رشته تحریر درآمده است، فردا در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در بخش ناشران عمومی، راهروی ،20 غرفه 21، غرفه «سارات» با حضور نویسنده و شماری از اهالی قلم رونمایی خواهد شد.

همچنین یک اثر ترجمه با عنوان «بیکاری جوانان در روستا» که از سوی «جانان نجفی» و دکتر «علی باصری» عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به رشته تحریر درآمده است، فردا در همین غرفه رونمایی می شود.

«نجفی» دانش آموخته رشته جامعه شناسی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات که متولد دهه 50 است، اظهار کرد: بنا به روحیه ام، بیشتر دنبال کسب مهارت های مختلف بوده و‌ هستم و پس از کسب مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته زبان انگلیسی، با پیشنهاد استادانم، به تحصیل در رشته جامعه شناسی پرداختم.

او با بیان اینکه شور و شوق نوشتن و سرودن شعر و همچنین نقاشی را از کودکی در وجودش داشته است، افزود: این سیر نوشتن با شروع بیماری ام‌ (کنسر) به اوج رسید تا بابی شود برای ایجاد امید مقاومت و نشان دادن قدرتی که می تواند اندک اما امید بخش باشد. نوشتم تا دغدغه هایم خوانده شود، نوشتم تا شاید بتوانم بارقه امیدی شوم برای آنان که نام سرطان، از زندگی ناامیدشان کرده است؛ نوشتم تا بگویم ماندن و بودن فقط در جسم مادی مان نیست. باید که در ذهن ها ماند. نوشتم که بمانم و بگویم این خود منم جانان.

نجفی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در رشد و شکوفایی استعدادهایش، نقش اساسی داشته است، خاطرنشان کرد: قرار است تابستان امسال نمایشگاهی از نقاشی هایم به نفع یکی از بنیادهای خیریه در فرهنگسرای بوعلی سینای شهرک قدس تهران برگزار شود.

انتهای پیام/




کد خبر: 1003977

وب گردی

وب گردی