اجرای طرح تابستانی پلیس راهور از ۳۱ خرداد تا ۳۱ شهریور

رییس پلیس راهور ناجا گفت: طرح تابستانی پلیس راهور از ۳۱ خرداد تا ۳۱ شهریور اجرا می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سید کمال هادیانفر در کمیته هماهنگی طرح های ویژه ترافیکی با اشاره به نوروز امسال گفت: علیرغم شرایط جوی ناپایدار در نوروز شاخص های کاهش دست یافتنی شد و ۲۴۷ نفر در نوروز امسال کمتر کشته شدند. همچنین در بخش مجروحان و فقره تصادفات کاهش داشتیم.
به گفته وی در نوروز امسال ۲۲.۳ درصد کاهش جانباختگان و ۱۱ درصد کاهش مجروحان را داشتیم.
رییس پلیس راهور ناجا از آمادگی کامل پلیس راهور برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و طرح تابستانی خبر داد و به برنامه‌های اصلی پلیس در سال 98 اشاره کرد و افزود: هدف گذاری برای سال جاری ۲۰۰۰ کاهش کشته معادل ۱۲ درصد کاهش کشته است که با همکاری همه دستگاه ها و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی امکان پذیر خواهد شد. در عین حال توسعه انضباط ترافیکی در برنامه جدی پلیس راهور در سال جاری قرار دارد.
وی همچنین در حاشیه این مراسم با اشاره به سیل اخیر در کشور گفت: ۱۴ هزار کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی کشور دچار آسیب شده است و ۴۰۰ دهنه پل موقت ضروری نیز لازم داریم که وزارت راه باید تا قبل از سفرهای تابستانی آنها را راه اندازی کند.
رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که ۶۰ درصد حوادث ترافیکی به ۳۰ کیلومتری شهرها باز می گردد تاکید کرد: باید ناکافی بودن نور در ۳۰ کیلومتری شهرها رفع شود.
وی با اشاره به ضوروت همکاری همه رانندگان برای کاهش سوانح رانندگی افزود: ۸۲ درصد حوادث رانندگی به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو‌ و خستگی و خواب آلودگی است که در همه آنها نقش رانندگان بسیار پررنگ است.


انتهای پیام/

کد خبر: 1003993

وب گردی

وب گردی