همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه در حوزه مبانی انقلاب اسلامی

مدیر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در زمینه تحقق بیانیه گام دوم با یکدیگرهمکاری می کنند.

سید غلامرضا حسینی مدیر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه در سال ۹۷ بین این پژوهشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی همکاری در زمینه اندیشه اسلامی شکل گرفت گفت: در سال گذشته به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی مابین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی قراردادی شکل گرفت که حاصل آن ۴۰ عنوان کتاب به مناسبت چهل سالگی انقلاب بود که به صورت مشترک تنظیم، تهیه و منتشر منتشر شد.
وی در خصوص این همکاری، اظهار کرد: حوزه تولید محتوا در اختیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قرار گرفت و بخش دوم که چاپ، نشر، توزیع، آماده سازی و در بحث ترویج کتاب ها بود بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.
حسینی اضافه کرد: ثمره این همکاری اولیه در مراسم دهه فجر تحت عنوان چهل چراغ رونمایی بود که از ۴۰ اثر مشترک باحضور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی و مولفان آثار رونمایی شد.
مدیر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تاکید بر ادامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی، ابراز کرد: همزمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۳ عنوان کتاب مشترک دیگر رونمایی شد که حاصل فعالیت مشترک بین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی در خصوص سه اثر اخیر رونمایی شده؛ ابراز کرد: ثبات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران، جایگاه زنان در پیشرفت های جامعه( در برنامه های پنج ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران) و طنز پر مغز عناوین این سه کتاب هستند.
حسینی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: با توجه به گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب و انتشار بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری پژوهشگاه انقلاب فرهنگ و اندیشه اسلامی تصمیم گرفت برای تحقق و تبیین گام دوم که در واقع مخاطبین اصلی آن نیز جوانان هستند با دانشگاه آزاد اسلامی کار جدیدی را شروع کند که به زودی و در سال ۹۸ به برداشت خواهد رسید‌ امیدواریم این همکاری ثمر های مثبت داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ قصد داریم ۴۰ دفتر جدید را با همکاری دانشگاه آزاد تولید و منتشر کنیم و امیدوارم در ادامه همکاری های اولیه این ۴۰ اثر مانند سال گذشته در دهه فجر رونمایی شود.
انتهای پیام/
کد خبر: 1004007

وب گردی

وب گردی