آزاد اندیشی و مسئولیت پذیری اجتماعی از ویژگی ها بارز شهید مطهری بود

محمود فتوحی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پیامی سالروز پاسداشت مقام والای معلم را به تمامی اساتید دانشگاه صنعتی شریف تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پیامی سالروز پاسداشت مقام والای معلم را به تمامی اساتید دانشگاه صنعتی شریف تبریک گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: همکاران عزیز، استادان گرانقدر دانشگاه صنعتی شریف امروز سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم است. شهید مطهری معلمی برجسته و نمونه بود. ویژگیهای ممتاز معلمی وی در این مجال نمی گنجد، اما همه آشنایان به اندیشه‌های وی به خوبی می‌دانند که آزاد اندیشی فکری و مسئولیت پذیری اجتماعی شهید مطهری از بزرگترین و مهمترین ویژگیهای آن معلم فداکاراست. این روز بر همه شما مبارک باد. روز معلم همچنین یادآور آن است که معلمان و استادان باید در کنار آموزش و فرآیند یاددهی و یادگیری، به نقش موثر خود در تربیت و هدایت و حمایت معنوی و عاطفی دانشجویان نیز توجه کنند.، که همانا دانشمندانند که وارثان پیامبرانند.
همچنین در آستانه ماه خدا هستیم. ورود به این ماه را نیز خدمت همه همکاران تبریک میگویم و از همگان درخواست میکنم برای موفقیت دانشجویان و فرزندان عزیزمان در دانشگاه دست به درگاه خدا برداریم و برای توفیق آنان در همه زمینه ها و به ویژه خدمت به کشور دعا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004047

وب گردی

وب گردی