جلسه هم اندیشی پیشکسوتان ستاد پشتیبانی و مدیران مجتمع های آموزشی دوران دفاع مقدس برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان ستاد امداد و پشتیبانی ومدیران مجتمع های آموزشی دوران دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری، اولین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان ستاد امداد و پشتیبانی ومدیران مجتمع های آموزشی دوران دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه تیمور نظری فرد مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت: ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان، کشور را بیمه و دشمنان را ناامید می کند.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان آماده همکاری در راستای استفاده از خاطرات و رشادت های پیشکسوتان دفاع مقدس جهت دانشجویان این دانشگاه را دارد.

در ادامه احمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر از میزبانان این هم اندیشی به ضرورت ضبط و ثبت خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تاکید نمود.

حبیب الله آقاخانی مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور نیز با حضور در این جلسه به بیان خاطراتی از ایستادگی و مقاومت، شجاعت، ایمان، ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس پرداخت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی اظهار داشت: جمع آوری خاطرات رزمندگان و جانبازان می تواند برای همه مردم بویژه دانشجویان جهت آشنایی با رشادت ها و فداکاری های شهدای گرانقدر الگو پذیر و اثر گذار باشد.

سرهنگ آذر معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع )استان هم در این نشست تصریح کرد: سپاه پاسداران و بسیج از برگزاری این چنین جلساتی استقبال و حمایت می کند و برگزاری چنین نشست هایی را ارج می نهد.

در ادامه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در فضای صمیمی به بیان خاطرات تلخ و شیرین ایام جبهه و جنگ پرداختند.

در انتهای این هم اندیشی نادر امینی دبیر برگزاری این همایش با قدر دانی از حضور پیشکسوتان و رزمندگان یاد و خاطره و راه پرفروغ و افتخارآمیز شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و به اهداف برگزاری این نشست پرداخت.

گرفتن عکس یادگاری و گپ و کفت دوستانه پایان بخش جلسه هم اندیشی پیشکسوتان ستاد امداد و پشتیبانی ومدیران مجتمع های آموزشی دوران دفاع مقدس بود. شهرانی مشاور رییس دانشگاه فرهنگیان در امور ایثارگران، سرهنگ موسوی مسئول بسیج فرهنگیان استان، رسولی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، نیکخواه رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از میهمانان ویژه این مراسم معنوی بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004049

وب گردی

وب گردی