دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در مسابقات بتن پرمقاومت خوش درخشید

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر توانست در دومین دوره مسابقات بتن پرمقاومت که به میزبانی موسسه غیرانتفاعی رحمان در سالن همایش تله کابین رامسر برگزار شد سه مقام دوم، پنجم و جایزه تیم اخلاق را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، دانشگاه آزاد اسلامی در دومین دوره مسابقات بتن پرمقاومت با پنج تیم شرکت کرد که سه تیم آن توانستند با راهنمایی و نظارت دکتر مجید پورامینیان مدیر گروه و دکتر ایمان صدری نژاد عضو هیات علمی گروه عمران واحد رامسر مقام های دوم، پنجم و برنده تیم اخلاق شوند.

تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات مرحله ساخت بتن را در ۶ اردیبهشت ماه در موسسه رحمان انجام داده و در مرحله نهایی مقاومت سنِ هفت روزه بتن های ساخته شده توسط داوران مورد سنجش قرار گرفته و در پایان تیم های برتر معرفی شدند.

تیم پارسه متشکل از موسی عسگرزاده، هدیه ساسان پور و محدثه کاکویی نائب قهرمان و تیم ترا متشکل از ایمان فلکی، رضا خان آرموئی و امیرحسین حسین پور تیم پنجم و تیم امین متشکل از نیکی رحمانی و خدیجه پورامینیان به عنوان تیم برنده اخلاق مسابقات معرفی شدند که در پایان از این سه تقدیر گردید و جوایزی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا شد.

لازم به ذکر است گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر به عنوان معتبرترین گروه عمران در سطح منطقه از نظر کادر هیات علمی می باشد که هر ساله با راهنمایی و نظارت بر دانشجویان این رشته در زمینه های مختلف از جمله ارائه مقالات در کنگره ها و شرکت در مسابقات خرپا ماکارونی و بتن برای این واحد افتخار آفرینی می کنند.

کد خبر: 1004052

وب گردی

وب گردی