طرح شبکه ملی نظارت و ارزیابی تغذیه دانشجویی بررسی شد

طرح شبکه ملی نظارت و ارزیابی تغذیه دانشجویی در سراسر کشور توسط کارشناسان تغذیه در اولین جلسه کارگروه کنترل و نظارت تغذیه دانشجویی بررسی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، اولین جلسه کارگروه کنترل و نظارت تغذیه دانشجویی در سال ۹۸ با حضور فریبرز سجادی معاون امور دانشجویان صندوق و اعضا این کارگروه برگزار شد.

در این جلسه ضمن مرور عملکرد صندوق در حوزه تغذیه در سال ۹۷، برنامه‌های صندوق برای سال ۹۸ تشریح شد. همچنین اعضا نظرات خود را برای بهبود کیفیت طرح ارتقا برای سال ۹۸ ارائه کردند.

در طرح ارتقا آشپزخانه‌ها، پیشنهاد شد، آشپزخانه‌های سطح ۲ و ۳ با حمایت صندوق رفاه دانشجویان به سطوح بالاتر ارتقا پیدا کنند.

در ادامه این جلسه بحث‌های تخصصی در مورد طرح شبکه ملی نظارت و ارزیابی جهت حضور مؤثر کارشناسان تغذیه سراسر کشور در امر بازدید و نظارت صورت گرفت.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه ضمن تقدیر از زحمات اعضای این کارگروه، تشکیل این کارگروه و فعالیت‌های انجام شده در آن را کاری بسیار بزرگ دانست که برخی از آنها الگویی برای دیگر بخش‌های کشوری شده است.

وی ادامه داد: قطعاً تأثیرات طرح‌های صندوق در سال‌های آتی نشان خواهد داد کما اینکه در حال حاضر نیز این تغییرات محسوس بوده و تأثیر بسزایی در کاهش قابل توجه هزینه‌های تغذیه، افزایش کیفیت غذای دانشجویی و رضایتمندی دانشجویان داشته است.

اعضای کارگروه نیز ضمن بیان نکات و دغدغه‌های خود از حمایت‌های صندوق رفاه دانشجویان که در شرایط سخت کنار دانشگاه‌ها قرار دارد تقدیر کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004061

وب گردی

وب گردی