رسیدگی به اتهامات سه عضو یک خانواده در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی اصفهان

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: به اتهامات سه عضو یک خانواده در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی اصفهان رسیدگی شد.

به گزارش ایسکانیوز، خسروی وفا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به برگزاری ششمین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در دادگستری استان، گفت: در پرونده‌ای با موضوع مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی، متهم اصلی به نام جهانگیر حجتی به اتهام ثبت شرکت آموزشی و علمی و وصول وجوه کلان به صورت قبول سپرده از اشخاص حقیقی تحت عنوان مضاربه و سرمایه گذاری که موجب حیف و میل اموال مردم شد، تحت پیگرد قضایی قرار گرفت و پرونده وی پس از انجام تحقیقات مقدماتی در دادسرا با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

وی در تشریح موضوع این پرونده گفت: متهم ردیف اول دادگاه با ثبت شرکت و تبلیغ آن در جراید مبالغ زیادی از ۲۲۰ نفر تحت عنوان قرارداد مضاربه دریافت و اموال آن‌ها را حیف و میل نموده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: دادگاه سه متهم این پرونده به صورت علنی و با حضور وکلای مدافع متهمان، شکات و خبرنگاران برگزار و قضات دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان پس از ختم رسیدگی، صدور حکم نموده و نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.

خسروی وفا در پایان با اشاره به اینکه متهم ردیف دوم به نام امید حجتی و متهم ردیف سوم به نام زهره رستمی فرزند و همسر متهم ردیف اول هستند گفت: متهم ردیف سوم با تأمین قرار وثیقه آزاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004077

وب گردی

وب گردی