جلسه دبیران مناطق شورای قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه دبیران مناطق شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در محل سالن کنفرانس دانشکده علوم انسانی امام صادق(ع) واحد شوشتر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه دبیران مناطق شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در محل سالن کنفرانس دانشکده علوم انسانی امام صادق(ع) واحد شوشتر برگزار شد.

این جلسه با موضوع راهکارها، راهبردها و سیاست های کلان قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98 برنامه‌ریزی و برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام موسی شهریاری رییس شورای فرهنگی و دانشجویی استان خوزستان با تاکید بر تلاش برای جذب حداکثری دانشجویان در فعالیت های قرآنی گفت: باید در قالب کانون های دانشجویی موذنان، حافظان و قاریان را جذب و به سمت و سوی صحیح و مشخص هدایت کنیم.

وی افزود: باید بسترهای لازم جهت جذب قشر خاکستری جامعه و دانشجویان و مشارکت آنها در فعالیتهای فرهنگی و قرآنی را مدنظر داشت و برای ترویج فرهنگ تدبر در قرآن و علوم و معارف قرآنی و برگزاری نشست های تخصصی با حضور صاحبنظران و غنی بخشیدن به مسابقات قرآن و عترت از نظر محتوایی و استفاده از شبکه های مجازی در راستای ترویج معارف قرآنی در 3 بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان برنامه ریزی های لازم را داشت.

در ادامه جلسه همچنین حجت الاسلام رستمی مدیرکل فعالیتهای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه راهبردها و سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در مباحث قرآنی دانشگاه ها و پاسخ به نیازهای جامعه سخنان مبسوطی ایراد نمود.

در ادامه اعضای جلسه ضمن بیان دیدگاه های خود و راهکارهای عملی به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004088

وب گردی

وب گردی