رویداد «پیام‌آورد» مهارت‌های کاری و توانایی افراد را محک می‌زند

قائم‌ مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: «پیام‌آورد» با روشی نوین و بی‌همتا در قالب یک رویداد نوآورانه در حوزه پیام‌رسان‌های ایرانی، مهارت‌های کاری و توانایی‌های افراد را در هماوردی گیرا و چالش‌برانگیز محک زده و بهترین‌ها را شناسایی و پشتیبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، «سعید سهراب‌پور» مشاور عالی «بنیاد ملی نخبگان» در مراسم اختتامیه رویداد نوآورانه «پیام آورد»، گفت: معرفی پیام‌آورد تنها یک رخداد نیست، پیام‌آورد یک باور است؛ باور به این که هنگام آن رسیده تا شایستگی و سررشته افراد، آینده را رقم بزند نه مدرک و نمره آنان؛ پیام آورد با روشی نوین و بی همتا در قالب یک رویداد نوآورانه در حوزه پیام رسان های ایرانی، مهارت های کاری و توانایی های افراد را در هماوردی گیرا و چالش برانگیز محک زده و بهترین ها را شناسایی و پشتیبانی می‌کند.
وی تصریح کرد: اهدای ده ها میلیون تومان جوایز نقدی ، اعطای گواهی مهارت معتبر معرفی به شرکت های پیشرو در زمینه های پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، کمک به تجاری سازی ایده های برتر در حوزه پیام رسان های ایرانی تنها بخشی از مزیت های حضور در رقابت پیام آورد است.
سهراب‌پور تاکید کرد: شرکت کنندگان با پاسخ به سوالات طراحی شده و ارائه آثارشان پیرامون چالش های مطروح شده در مرحله اینترنتی و مرحله حضوری، رتبه بندی شدند و به ۳ نفر برتر هر رشته جایزه اعطا شد.
وی ادامه داد: افراد حاضر در مرحله حضوری، علاوه بر دریافت لوح و گواهی معتبر در دانشگاه صنعتی شریف، به پیام رسان های مشهور ایرانی جهت همکاری معرفی می شوند. مرحله اول این رقابت های زمستان سال ۱۳۹۷ و به صورت اینترنتی با مشارکت بیش از ۲۹۰۰ نفر و مرحله نهایی آن، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به صورت حضوری با مشارکت حدود ۱۰۰ نفر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004113

وب گردی

وب گردی