رونمایی  نسخه توسعه یافته "هولولنز ۲"

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که از نسخه توسعه یافته هدست هولولنز2 با قیمت 3500 دلار رونمایی کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مایکروسافت امروز از نسخه توسعه یافته هدست "هولولنز ۲ " رونمایی کرد.

قیمت هدست مذکور ۳۵۰۰ دلار است، دقیقاً همان قیمتی که مایکروسافت قصد دارد آن را در اواخر سال جاری به شرکت‌های تجاری نیز بفروشد. در حالی که قیمت اصلی هدست هولولنز ۵ هزار دلار بوده اما کیت توسعه یافته اصلی آن همواره ۳۵۰۰ دلار است.

این کیت شامل سخت افزارهای "هولولنز ۲ " و" اعتبار "Azure" همراه با آزمایش‌های رایگان" Unity Pro "و" Unity PiXYZ Plugin" برای داده‌های طراحی به کمک رایانه خواهد بود.

طراحی به کمک رایانه یا کَد (Computer Aided Design) به استفاده از فناوری رایانه در فرایند طراحی و مستندسازی طراحی گفته می‌شود. امروزه بسیاری از مراحل طراحی قطعات و اجزای مختلف توسط رایانه انجام می‌شود. بسیاری از قطعات تحت شرایط مختلف باید آزمایش شوند و اگر بخواهیم تحت آزمایش واقعی قرار دهیم، مستلزم هزینه‌های بسیار زیاد می‌شود. با نرم‌افزارهای بسیار متنوع می‌توان این شبیه‌سازی را انجام داد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد نسخه توسعه یافته هولنز ۲ از "موتور بازی‌سازی آنریل ۴ " (Unreal Engine ۴) که از اواخر ماه مه در دسترس خواهد بود نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از رونمایی آخرین نسل هولولنز، تقریباً چهار سال می‌گذرد. نسل جدید هولولنز در مقایسه با نسل اول آن کوچک‌تر است. "هولولنز ۲" (HoloLens ۲) به جای داشتن دسته‌های مدل پیشین، مانند سایر هدست‌های جدید، ساختاری کش‌مانند دارد تا کاربر بتواند آن را به راحتی روی سر نگه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004114

وب گردی

وب گردی