افراد شاغل می توانند در کلاس‌های مجازی دانشگاه پیام‌نور شرکت کنند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هر یک از افراد چه در داخل کشور و چه در خارج کشور تحصیل می‌کنند می‌توانند از آموزش مجازی پیام نور بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم پاسداشت مقام معلم به میزانی دانشگاه پیام نور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیام نور برگزار شد.

منصور غلامی در حاشیه این مراسم با اشاره به آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور از جمله دانشگاه‌هایی است که دارای زیرنظام تدریس به صورت مجازی در کل کشور است.

وی ادامه داد: آموزش مجازی این دانشگاه مخصوص افرادی است که می‌خواهند همزمان با تحصیل، شاغل باشند‌. به همین منظور می‌توانند در کلاس‌های مجازی دانشگاه پیام نور شرکت کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هر یک از افرادی که چه در داخل کشور و چه در خارج کشور تحصیل می‌کنند، می‌توانند از آموزش مجازی پیام نور بهره‌مند شوند.

به گفته وی، توسعه‌بخشی آموزش از جمله برنامه هایی است که در دانشگاه پیام نور پیگیری می شود.

غلامی بیان کرد: برخی از دانشجویانی که در رشته‌هایی مانند ادبیات و تاریخ تحصیل می‌کنند، در دانشگاه پیام نور حضور دارند و از استادان و فضای آموزشی این آموزشگاه بهرهمند می شوند‌.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه معاونت پژوهشی وزارت علوم و دانشگاه پیام نور اضافه کرد: این تفاهم‌نامه، ظرفیت مناسبی برای دانشجویانی است که می‌خواهند کارآفرین باشند، در همین راستا امروز تفاهم‌نامه‌ای با معاونت پژوهشی وزارت علوم به امضا رسید که امیدواریم از طریق این بخش بتوانیم شاهد افزایش کارآفرینی و اشتغال‌زایی بیشتر را در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004157

وب گردی

وب گردی