هفته سراهای دانشجویی به ایستگاه پایانی رسید

مراسم اختتامیه گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی به طور همزمان در کوی پسران و خوابگاه چمران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، مراسم اختتامیه هفته سراهای دانشجویی با حضور مدیر کل خوابگاه‌ها، و مدیر کل حراست دانشگاه، روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شد.
در این مراسم اسماعیلی، مدیر کل امور خوابگاه‌ها، ضمن خیر مقدم و تبریک به دانشجویان ساکن خوابگاه، گزارشی در خصوص برنامه‌های اجرا شده در این هفته و برنامه‌های آینده خوابگاه در جهت توسعه و پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی ارائه کرد.
در ادامه نماهنگی از فعالیت‌های اجرا شده در هفته خوابگاه‌ها پخش شد و در ادامه گروه‌های مختلف به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع شامل اجرای موسیقی، تردستی و... پرداختند.
در پایان ضمن اعلام اسامی اتاق‌های نمونه خوابگاه‌ها به قید قرعه، هدایای به حاضران در مراسم اهدا شد.
همچنین برنامه‌های متنوع دیگری توسط ستاد گرامیداشت سراهای دانشجویی، همزمان در خوابگاه متأهلین جلال آل احمد و خوابگاه‌های فاطمیه و شهید چمران با اجرای ورزش آمادگی جسمانی، مسابقات ورزشی طناب‌کشی، پرتاب توپ در سبد، کارگاه‌های آموزشی مختلف، مسابقه نقاشی کودکان و... در فضایی بانشاط اجرا شد.
بازدید دانشجویان ساکن خوابگاه از باغ‌موزه نگارستان دانشگاه تهران نیز از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1004190

وب گردی

وب گردی