حمایت ویژه بنیاد شهید از پایان نامه های دانشجویی با موضوع ایثار و شهادت

در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران استان البرز راهکارهای تشویق دانشجویان به ارائه پایان نامه های با موضوعات عقیدتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج جلسه ستاد شاهد و ایثارگر با حضور جمعی از مسئولین بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز، دکتر محمدرضا عسکری رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان البرز، معاونین و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

در این نشست دکتر محمدرضا عسکری رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی البرز ضمن تاکید بر جایگاه والای دانشجویان شاهد و ایثارگر در این دانشگاه، خدمت به این قشر ارزشمند دانشگاهی را مایه خرسندی و افتخار مسئولین، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

همچنین ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، نیز از زحمات مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در ارائه شایسته خدمات علمی و فرهنگی و حمایت از یادگاران دوران مستدام ایثارگری و شهادت تقدیر کرد.

در ادامه جلسه اعضا به بحث و گفتگو پیرامون چگونگی همکاری و تعامل نزدیکتر میان بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز با دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برای انجام هرچه سریعتر و بهتر امور مربوط به تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این استان پرداختند.

از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه می توان به: تصمیم گیری در خصوص تعیین بودجه ستاد در سال 98 ، برگزاری همایش حقوق اسرای ایران در عرصه های داخلی و بین المللی، حمایت ویژه مالی بنیاد شهید از پایان نامه های دانشجویی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و امور مربوط به شهدا، جانبازان و آزادگان و وقایع سیاسی – اجتماعی روز جامعه، بررسی عملکرد اساتید مشاور در سال تحصیلی 98-97 و هزینه حق الزحمه اساتید مشاور و کلاسهای تقویت بنیه علمی ، نحوه عضوگیری و فعالیت کانون های ایثار و شهادت ویژه دانشجویان و اساتید، نحوه همکاری امور شاهد و ایثارگران در استان البرز با توجه به دستورالعمل های ابلاغی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ، تصمیم گیری در خصوص نحوه و زمان برگزاری اردوی زیارتی دانشجویان شاهد و ایثارگر با اخذ بودجه از بنیاد شهید استان البرز اشاره کرد.

در این جلسه خلیل رضوانی رئیس آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، محمد پالیزبان معاون فرهنگی بنیاد شهید منطقه 1 استان و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز حضور داشتند.

کد خبر: 1004195

وب گردی

وب گردی