عطر خوش رمضان در مسجد پیامبر اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج پیچید

آیین استقبال ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با غبار روبی، شست و شو، آذین بندی، فضاسازی محیط داخلی و بیرونی مسجد این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، مراسم معنوی غبارروبی مسجد پیامبر اکرم(ص) در این دانشگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و با حضور جمعی از مسئولین و روحانیون واحد کرج برگزار شد.

این مراسم معنوی که همزمان با دهه تکریم و غبارروبی مساجد برگزار شد، با هدف استفاده از ظرفیت عظیم معنوی مسجد، به ویژه در ماه رمضان در جهت تقویت پایگاهی مهم از منظر دینی و اجتماعی صورت گرفت که می تواند زمینه ساز جلب بیشتر جوانان بویژه دانشجویان برای حضور در مسجد دانشگاه محل تحصیل خود باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدا... انصاری امام جماعت مسجد پیامبر اکرم(ص) واحد کرج با تایید این مطلب افزود: «با توجه به اهمیت پاکیزگی در دین مبین اسلام، غبارروبی مساجد به منظور احترام و بزرگداشت مسجد، تعظیم شعایر الهی و تلاش در راه عمران و پاکیزگی آن از نشانه‌های اهمیت مسلمانان بویژه شیعیان به مساجد به عنوان پایگاه های مذهبی و اجتماعی است.»

وی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان به منزله نزول رحمت های الهی بر بندگان معتقد و مستعد تصریح کرد: «برای بهره مند شدن از این نزول نعمات الهی بایستی شرایط آن نیز محیا شود و غبار مساجد و دلها را به طور همزمان از ناپاکی‌ها و پلیدی ها زدود.»

کد خبر: 1004196

وب گردی

وب گردی