ثبت نام حدود 29 هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی/ فردا آخرین مهلت ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: تا ساعت 8 صبح امروز (یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه 98) تعداد 28 هزار و 808 داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 ثبت نام کرده‌اند.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از روز سه‌شنبه (10 اردیبهشت‌ماه 98) آغاز شده و فردا (دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه 98) پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: لذا کلیه متقاضیانی که واجد شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه این سازمان و دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته باشند، می توانند برای شرکت در این آزمون، ثبت نام کنند. دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون، با آغاز ثبت نام از روز سه‌شنبه (10 اردیبهشت‌ماه 98) روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: به کلیه داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام و شرکت در این آزمون هستند، توصیه می شود در فرصت باقی مانده به سایت سازمان مراجعه و با مطالعه شرایط و ضوابطه مندرج در اطلاعیه که روی سایت قرار دارد و دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی با اشاره به تعداد متقاضیانی که ثبت نام کرده اند، گفت: تا ساعت 8 صبح امروز (یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه 98) تعداد 28 هزار و 808 داوطلب ثبت نام کرده اند.

وی افزود:‌ در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 جمعا برای تعداد 66 کد رشته امتحانی به شرح مندرج در اطلاعیه و دفترچه راهنما، پذیرش صورت می گیرد. پذیرش دانشجو در 16 کد رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در 50 کد رشته امتحانی دیگر صرفا بر اساس سوابق تحصیلی یا بدون آزمون است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 16 کد رشته امتحانی (آن دسته از کد رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است)، در روز جمعه (11 مردادماه 98) در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

توکلی در پایان گفت کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو برای دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 جمعا 264 هزار و 584 نفر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004240

وب گردی

وب گردی