چین میزبان بزرگ‌ترین نمایشگاه آب و پساب آسیا

نمایشگاه «آکواتک» در حوزه آب و پساب از سیزدهم تا پانزدهم خرداد (۳-۵ ژوئن ۲۰۱۹) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شانگهای برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، کشور چین به رغم بهره‌مندی از منابع گسترده آب آشامیدنی به دلیل جمعیت زیاد آن با مشکل جدی کمبود آب آشامیدنی مواجه است. از این رو، این کشور در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌های کلانی را در زمینه آب و پساب انجام داده است که یکی از این سیاست‌گذاری‌ها برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بین المللی در زمینه آب و پساب است. نمایشگاه «آکواتک» (Aqua Tech) یکی از مهم‌ترین رویدادها در این حوزه است.

نمایشگاه آکواتک که از ۱۳ تا ۱۵ خرداد (۳-۵ ژوئن ۲۰۱۹) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی «شانگهای» «National Exhibition و Convention Center» برگزار می‌شود، در حوزه آب و پساب بوده که علاقمندان مختلفی از بخش‌های کشاورزی گرفته تا خودروسازی و داروسازی از این نمایشگاه بازدید می‌کنند. این نمایشگاه سه روزه در شانگهای، میزبان بیش از ۵۰ هزار متخصص در کسب و کار آب بوده که به تبادل ایده و فناوری می‌پردازند. اکواتک بزرگ‌ترین نمایشگاه آب و پساب در آسیاست. در رویداد سال ۲۰۱۸ با برگزاری دهمین دوره از این نمایشگاه، بیش از ۱۹۰۰ شرکت و سازمان بین‌المللی حضور داشتند که سهم قابل توجهی از بازار جهانی آب و پساب را در اختیار دارند. در این سال، بیش از ۸۰ هزار نفر از متخصصین و مدیران این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

تور ویژه‌ای برای شرکت‌های علاقه‌مند شرکت در این رویدادها تدارک دیده شده است. با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، شرکت های دانش بنیان می توانند با حمایت ۵۰ درصدی در برخی از خدمات در این تور ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004246

وب گردی

وب گردی