برگزاری مناظره‌های اعتقادی در دانشگاه، زیرساخت‌های معرفتی را نهادینه می‌کند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید با برگزاری مناظره‌های فکری و اعتقادی، درمقابل هجمه‌های دشمنان بایستیم و در نهادینه کردن زیرساخت‌های معرفتی و بنیادی اهتمام داشته باشیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد شیراز، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین اختتامیه اولین همایش تخصصی دانش‌افزایی فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، ضمن گرامیداشت روز معلم و مقام شامخ استاد مرتضی مطهری، گفت: شهید مطهری ستاره درخشانی در تاریخ کشور ما و در تاریخ تفکر اسلامی است که جریان فکری ما تحت تأثیر اندیشه‌های اوست.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: باید به نقطه‌ای برسیم که تسلط کافی بر پایه‌های معرفتی نظام مقدس اسلامی داشته باشیم.

کلانتری تصریح کرد: دشمنان با تخریب زیرساخت‌های حکومت اسلامی و حمله به مهدویت و مبانی توحیدی، سعی در نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند. باید با برگزاری مناظره‌های فکری و اعتقادی، در مقابل این هجمه‌های عظیم بایستیم و در نهادینه کردن زیرساخت‌های معرفتی و بنیادی اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004248

وب گردی

وب گردی