نیروهای جهادی دانشگاه آزاد در خوزستان از هیچ کمکی دریغ نکردند

بخشدار «دارخوین» شهرستان شادگان از اقدامات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در روستاهای سیل زده این شهرستان قدردانی کرد.

حسین سالمی بخشدار «دارخوین» از توابع شهرستان شادگان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اقدامات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل زده خوزستان اظهار کرد: مسئولان قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی از زمان حضور خود در بخش های سیل زده دارخوین، خدمات مستمر و منظمی را ارائه دادند.

وی افزود: نیروهای جهادی دانشگاه آزاد چندین روستا را به منظور خدمت در دستور کار خود قرار دادند و همچنان در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده هستند.

بخشدار دارخوین ادامه داد: نیروهای قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی بسته های حمایتی شامل اقلام مختلف غذایی را میان خانواده های روستایی تقسیم کرده اند؛ بسته های بهداشتی نیز میان روستاییان توزیع شده و در بحث تامین آب شرب نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

سالمی تصریح کرد: قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد که در ماه مبارک رمضان بسته های مواد خوراکی خشک را در روستاهای سیل زده توزیع کند که مردم روستایی در ماه مبارک رمضان مشکل چندانی نداشته باشند.

وی در پایان اذعان کرد: به صراحت می توانم بگویم در جریان سیل اخیر، نیروهای دانشگاه آزاد اسلامی هیچ گاه ما را تنها نگذاشتند و تا حد توان در زمینه های مختلف از هیچ کمکی دریغ نکردند و لذا جا دارد که از تمامی آن ها قدردانی داشته باشم؛ من به نظم قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی و اهمیتی که به زمان می دهند غبطه می خورم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004265

وب گردی

وب گردی