آمادگی دانشگاه آزاد برای برگزاری برنامه های جهادی در حوزه فرهنگ اسلامی

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در شرایط کنونی، انقلاب اسلامی نیازمند کار جهادی و آموزش نیروهای متخصص در حوزه فرهنگ اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شیراز ، محمد قربانی مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در اولین همایش تخصصی فعالان فرهنگی با تبیین مفهوم جنبش دانشجویی و تشکل دانشجویی، گفت: جنبش دانشجویی جدی ترین و اساسی ترین تحرکات و برنامه های فرهنگی در دانشگاه هاست و باید نسبت به این پدیده دقت و توجه بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به آسیب های جنبش دانشجویی، اظهار کرد: فقر تئوریک، سطحی نگری، روزمرگی افراطی، واگرایی تشکیلاتی، عملکرد جزیره ای، عدم اعتقاد به کار تشکیلاتی و نبود راه و دید کلان از آسیب های کلی جنبش دانشجویی است که با تقویت استحکام مبانی معرفتی در بین جوانان و دانشجویان می توان از بروز این آسیب ها جلوگیری کرد.

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در شرایط کنونی، انقلاب اسلامی نیازمند کار جهادی و آموزش نیروهای متخصص و همیشه در صحنه به خصوص در حوزه فرهنگ اسلامی است که با برنامه ریزی دقیق تر و منسجم تر و البته مطالعه می توان در نهادینه کردن و تقویت استحکام مبانی معرفتی در پرورش عناصر فرهنگی گام برداشت.

قربانی ضمن تشویق فعالان فرهنگی به ارائه ایده های فرهنگی مطلوب و کاربردی، از در اختیار گذاشتن امکانات و ظرفیت های اداره تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی به فعالان فرهنگی خبر داد و تصریح کرد: آمادگی کامل در جهت برگزاری کارهای جهادی در حوزه فرهنگ اسلامی را داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004334

وب گردی

وب گردی