باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان  دانشگاه آزاد، در آموزش های رسمی ورود نمی کند

قائم مقام باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در بحث های آموزشی و تدریس موضوعات غیر رسمی که در دانشگاه به دانشجویان آموزش داده نمی شود و در جهت توانمند کردن دانشجویان ورود پیدا کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تبریز، مهدی حسینیان قائم مقام باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در اولین اجلاس روسای باشگاه های پژوهشگران واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، بیست و یک سال پیش تأسیس شده است. در حال حاضر با بیش از هشتاد هزار عضو پژوهشگر و نخبه، چهارصد دفتر واحد دانشگاهی در دهه سوم خود قرار دارد. این باشگاه ده سال زودتر از بنیاد نخبگان حرکت کرده است.

وی افزود: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بالای شانزده درصد تولیدات علمی دانشگاه آزاد را تأمین کرده است. سعی داریم با برنامه ریزی در افق 1404 ایران، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان انتخاب اول دانشجویان و دانشگاهیان در سطح کشور برگزیده شود.

حسینیان یادآور شد: برای تربیت پژوهشگر باید دانشجویانی که وارد دانشگاه می شوند در هرم تربیت پژوهشگر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان قرار گیرند تا در آینده به یک محقق تبدیل شوند.

قائم مقام باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نقش دو بال پژوهشی و آموزشی در تربیت پژوهشگر تصریح کرد: رویکرد دانشگاه آزاد در تربیت پژوهشگر ایجاد هیاهو در رسانه ها نیست چرا که خرد جمعی در دانشگاه آزاد به این نتیجه رسیده اند که باید بصورت بنیادی در این مسیر سرمایه گذاری شود.

وی تاکید کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در بحث آموزش های رسمی دانشگاه ورود پیدا نخواهد کرد.

حسینیان خاطر نشان کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در بحث های آموزشی و تدریس موضوعات غیر رسمی که در دانشگاه به دانشجویان آموزش داده نمی شود و در جهت توانمند کردن دانشجویان ورود پیدا کرده است.

قائم مقام باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی متذکر شد: باید مدیران خود را رشد دهیم تا به بالندگی برسند و در قدم دوم این مدیران بالنده شده در دانشگاه آزاد می توانند در عرصه مدیریت دانشگاهی و کشوری وارد شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004353

وب گردی

وب گردی