بازدید دکتر طهرانچی از مجموعه‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان‌های اصفهان و چهارمحال‌و‌بختیاری، از واحدهای اصفهان (خوراسگان)، شهرضا، دهاقان و شهرکرد بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر یک‌روزه خود به استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری، از واحدهای اصفهان (خوراسگان)، شهرضا، دهاقان و شهرکرد بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز از مرکز تحقیقات بذر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) بازدید کرد و پس از آن راهی شهرضا شد. دکتر طهرانچی در بدو ورود به شهرضا، با حضور در گلزار شهدا و مزار شهید همت، به مقام رفیع شهدای جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

وی همچنین از شرکت صنعتی نشاء جنوب، مزرعه تحقیقاتی کشت گیاهان دارویی، شرکت دانش‌بنیان فناوران شیمی سپاهان، شرکت دانش بنیان شوکا شیمی و پیش‌دبستانی و دبستان دخترانه سمای واحد شهرضا بازدید کرد.

حضور در جلسه تخصصی معرفی توانمندی‌ها و عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، برنامه بعدی دکتر طهرانچی بود که با حضور اعضای هیئت رئیسه و جمعی از استادان و مدیران واحد شهرضا برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز با حضور در واحد دهاقان، پس از تجدید میثاق و ادای احترام به مقام شهدای گمنام این واحد از گلخانه و مجموعه کارگاهی و آزمایشگاهی واحد دهاقان بازدید به عمل آورد.

دکتر طهرانچی در ادامه، استان اصفهان را به مقصد استان چهارمحال و بختیاری ترک کرد و پس از حضور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و ادای احترام به شهدای گمنام این واحد دانشگاهی، از آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، کارگاه اسانس‌گیری و عرقیجات گیاهی، کارگاه لبنیات پاستوریزه و کارگاه تولید و فرآوری گیاهان دارویی ارگانیک واحد شهرکرد بازدید کرد.

حضور در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، آخرین برنامه سفر یک‌روزه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004354

وب گردی

وب گردی