حل مسائل انرژی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت گاز استان اردبیل

در نشست مشترک رؤسا و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت گاز استان اردبیل بر حل مسائل مربوط به حوزه انرژی با همکاری دو مجموعه تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: انرژی نقش پایه‌ای در توسعه‌ی جوامع دارد و بیشتر کشورها درگیر مسائل مربوط به این حوزه هستند که برای حل این مسائل حضور دانشگاه‌ها مهم و حیاتی است.

اسحاق رسولی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با احساس مسئولیت در قبال حل مسائل جامعه با استفاده از توانمندی‌های علمی خود اقدام به راه‌اندازی مرکز تحقیقات انرژی و آب کرده است.

وی ادامه داد: ارزشمندترین گنجینه‌ی علمی با 480 نفر عضو هیأت علمی در این دانشگاه وجود دارد که در تمامی مسائل علمی و تحقیقاتی و حل مسائل می تواند ورود پیدا کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل انجام پژوهش‌های کاربردی، نوآوری و کارآفرینی علمی را از رویکردهای مهم این دانشگاه معرفی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز گفت: همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌ی آموزش و تحقیقات موجب تخصصی شدن این دو حوزه خواهد بود.

فیروز خدایی افزود: شرکت گاز استان اردبیل در طول سالیان گذشته اقدامات ارزشمندی در حوزه‌ی پژوهش و آموزش انجام داده و در رویکرد جدید، ارتقای سطح مهارت‌ها و تحقیقات را مد نظر دارد.

وی به بهینه‌سازی سوخت هیتر اشاره کرد و گفت: پژوهش‌های کاربردی روی بهینه‌سازی سوخت هیتر انجام شده و نتایج آن در کاهش و بهینه‌سازی مصرف، مشاهده می شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: در بحث گازرسانی به مرز 100 درصد رسیده‌ایم و تمامی شهرها و روستاها و واحدهای صنعتی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

کد خبر: 1004437

وب گردی

وب گردی