قدردانی قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از دکتر ولایتی، دکتر طهرانچی، هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از ابراز همدردی و ارسال پیام تسلیت خانواده دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیام های جداگانه ای، از دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه، مدیران و همکاران دانشگاه برای ابراز همدردی با وی در مصیبت وارده، قدردانی کرد.

در متن پیام رنجبر به دکتر ولایتی آمده است: با سلام و احترام مراتب تشکر و قدردانی خود را از ارسال پیام تسلیت حضرتعالی ابراز داشته و از درگاه ایزد منان، برای آن جناب آرزوی سلامتی و سربلندی روزافزون دارم.

در متن پیام رنجبر به دکتر طهرانچی آمده است: با سلام و احترام مراتب تشکر و قدردانی خود را از ارسال پیام تسلیت حضرتعالی ابراز داشته و از درگاه ایزد منان، برای آن جناب آرزوی سلامتی و سربلندی روزافزون دارم.

در متن پیام دکتر رنجبر به همکاران دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از ابراز همدردی و ارسال پیام تسلیت همه همکاران و سروران گرامی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام داشته و برای عزیزان آرزوی بهروز و سعادت روزافزون دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004481

وب گردی

وب گردی