جزئیات طرح تعمیر، تجهیز و ارتقای سراهای دانشجویی اعلام شد

طرح تعمیر، تجهیز و ارتقای سراهای دانشجویی در سال ۹۸ در دستور کار صندوق رفاه قرار گرفت، براساس این دستور العمل میزان سهم تعمیر و تجهیزخوابگاه ها براساس درصد تحقق اجاره بهاست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، با توجه به تجربه موفق اجرای طرح بازسازی و ارتقای سراهای دانشجویی در سال گذشته، طرح تعمیر، تجهیز و ارتقای سراهای دانشجویی در سال ۹۸ در دستور کار صندوق رفاه داشجویان قرار گرفت.

امسال قرار است با مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این طرح اجرایی شود، برخی از جزئیات بخشنامه این به شرح زیر است:

دانشگاه‌هایی که متقاضی شرکت در طرح تعمیر، تجهیز و ارتقا سراهای دانشجویی به صورت توأم هستند، ۵۰ درصد هزینه ارتقا سراها را دانشگاه‌ها پرداخت کرده و مابقی هزینه ارتقا برعهده صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خواهد بود.

میزان سهم تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها درصد تحقق اجاره بها
۰ ۰-۷۹
۳۰ درصد از اجاره بهای واریزی ۸۰ تا ۸۹
۵۰ درصد از اجاره بهای واریزی ۹۰ تا ۹۹
۶۰ درصد از اجاره بهای واریزی ۱۰۰ و بالاتر

دانشگاه‌هایی که فقط در طرح تعمیر و تجهیز سراها شرکت می‌کنند نیمی از کل هزینه تعمیر و تجهیز بر اساس جدول بالا به آنها پرداخت می‌شود و پرداخت مرحله دوم اعتبار تعمیر و تجهیز بر اساس درصد تحقق اجاره بها و گزارش نماینده صندوق رفاه خواهد بود.

دستورالعمل فرایند اجرای این دستورالعمل به دانشگاه‌ها ارسال شده و دانشگاه‌ها تا ۲۸ اردیبهشت ماه برای تکمیل و ارسال فرم‌های مربوطه فرصت دارند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1004495

وب گردی

وب گردی