اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 98 اعلام شد

سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در رابطه با اعلام رشته محل‌های جدید، اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام، انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 و تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در رابطه با اعلام رشته‌محل‌های جدید، اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام، انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 و تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

پیرو اطلاعیه‌ مورخ 98/02/08 در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 و انتشار دفترچه راهنمای آزمون مذکور در تاریخ 98/02/10، ضمن اعلام اصلاحات و رشته‌محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون فوق‌الذکر (به شرح ذیل)، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون فوق می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (98/02/16) برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز شنبه مورخ 98/02/21 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

لازم به توضیح است که تاریخ، نحوه انتخاب رشته و همچنین کد رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی، از طریق پایگاه اطلاع رسانی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور اعلام خواهد شد. لذا متقاضیان رشته‌های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی لازم است در مهلت تعیین شده تا تاریخ 98/02/21 فقط نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کرده و در تاریخی که از طریق پایگاه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور اعلام خواهد شد، انتخاب رشته کنند.

داوطلبانی که مایل به دریافت فایل اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 در فرمت PDF هستند، اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004512

وب گردی

وب گردی