موضوع اجرای حرکات موزون در برخی مدارس دخترانه پیگیری خواهد شد/ سوال از «بطحایی» در دستور کار کمیسیون آموزش

نایب رئیس کمیسیون آموزش‌و‌تحقیقات مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع اجرای حرکات موزون در برخی مدارس دخترانه و طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش در این باره خبر داد.

قاسم احمدی لاشکی نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اجرای حرکات موزون که اخیرا در برخی از مدارس دخترانه رخ داده است اظهار کرد: متاسفانه آموزش و پرورش در حوزه فرهنگی به خوبی کار نمی‌کند؛ برخی مدارس مربی پرورشی را نیروی مازاد می دانند و صرفا او را به تدریس معطوف می کنند، لذا بروز چنین مسائلی دور از انتظار نیست.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طور جدی این موضوع را پیگیری و در صورت لزوم برخورد خواهند کرد؛ اگر چنین مسائلی در مدارس و فضاهای آموزشی کشور پیگیری و بررسی نشود، در آینده نه چندان دور شاهد آسیب‌های جدی‌تری خواهیم.

لاشکی تصریح کرد: ما به دنبال تربیت دانش آموزی هستیم که در تراز انقلاب اسلامی باشد، اگر قرار باشد قوانین اسلامی را زیر پا بگذاریم و معلمان مدارس اعتقادی به این مسائل نداشته باشند، کشور از مسیر اصلی خود خارج خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: البته این موضوع به سند 2030 ارتباطی ندارد چرا که باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری در این باره، سند 2030 برای ما خط قرمز محسوب می شود و اجازه اجرای آن را نخواهیم داد.

وی در پایان گفت: اتفاقی که در برخی مدارس دخترانه رخ داده است هفته آینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد، سوال از وزیر آموزش و پرورش نیز در دستور کار کمیسیون خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004559

وب گردی

وب گردی