زمان ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی دندان‌پزشکی 98 اعلام شد

ثبت نام آزمون سی و پنجمین دوره دانشـنامه/گواهینامه دندان‌پزشـکی 98 از روز شنبه 18 خرداد آغاز می‌شود و تا 25 خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون کتبی سی و پنجمین دوره دانشـنامه/گواهینامه دندان‌پزشـکی، در روز دو شنبه 4 شهریور 98 و آزمون شفاهی آن در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه 5 تا 7 شهریور 98 برگزار خواهد شد.

کلیه داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات (کلیه واحد ها و پایان نامه) به پایان رسانده‌اند، برای ثبت نام باید از روز شنبه 18 تا 25 خرداد ماه از طریق سایت مرکز سـنجش آموزش پزشـکی مراجعه کنند. همچنین کلیه داوطلبان باید نســبت به ثبت نام و ارســال مدارک در ساامانه توزیع نیروی انســانی، تعهدات و خدمات قانونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدر www.obligat.behdasht.gov.ir اقدام کنند.

داوطلبان باید مدارک لازم شامل تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه برای متاهلان و غیر مجردها، مدارک مربوط به ایثارگری، مدارک مربوط به عضویت استعداد درخشان با تایید دانشگاه محل تحصیل، تصویر سند تعهد محضری دوره دندانپزشکی عمومی (در صورت تعهد استانی)، تصویر سند تعهد محضری دوره دستیاری، تصویر حکم استخدام، مدارک طرح نیروی انسانی ومدارک مربوط به استفاده از شرایط بومی را برای ثبت نام در سامانه نیروی انسانی وزارت بهداشت آماده کنند. همچنین ارائه گواهی معافیت یا پایان خدمت نظام وظیفه، صرفا برای کسانی که خدمت سربازی انجام داده یا معاف بوده اند، به همراه نامه بنیاد ملی نخبگان برای مشمولان نظام وظیفه که در این بنیاد مشغول انجام پروژه هستند نیز ضروری است.

دانش آموختگان خارج از کشور برای ثبت نام لازم است اسکن مواردی مانند عکس ٤*٣ رنگی خود، به همراه اسکن معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون و اسکن صفحات اول و دوم شناسنامه را آماده کرده و سپس نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

گفتنی است سـی و پنجمین دوره آزمون دانشـنامه/گواهینامه دندان‌پزشکی در دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع در کارگر شمالی بالاتر از سازمان انرژی اتمی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004611

وب گردی

وب گردی