حضور دانشگاه آزاد اسلامی  در لیگ برتر کشتی/ آماده باش به دانشجویان ملی پوش

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر کشتی تیم‌داری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی چندین سال است که در ورزش حرفه‌ای جزو مدعیان قهرمانی در سطح کشوری و جهانی بوده است و در سال های اخیر این باشگاه در رشته های منهای فوتبال جزو برترین ها بوده است و حتی در سال جاری یک مقام نایب قهرمانی در آسیا کسب کرده است.

این در حالی است که دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارد تا در فصل جدید در رشته های بیشتری تیمداری کند و یکی از تیم های جدیدی که به زودی تشکیل خواهد شد، تیم کشتی دانشگاه آزاد است.

درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات آسیایی 2019 در کشتی آزاد و فرنگی باعث شد تا مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای تشکیل تیم به زودی اقدام کنند.

لازم به ذکر است اسامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که عضو تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی هستند به شرح زیر است:
رضا اطری (واحد سما بابل)، بهنام احسان پور (واحد بهشهر)، بهمن تیموری (واحد هرسین)، علیرضا کریمی (واحد شهریار)، یداله محبی (واحد کرمانشاه)، پیمان بیابانی (واحد یادگار امام)، یونس امامی (واحد شهریار) را در کشتی آزاد به‌دست آوردند و در کشتی فرنگی نیز محمدرضا گرایی (واحد پاسارگاد)، سعید عبدولی (واحد اندیمشک) و مهدی علیاری (واحد ساری) را کسب کردند.

کمال جوانمرد در این باره به خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، گفت: در سال جدید تیم‌های بیشتری تشکیل خواهد شد و دانشگاه آزاد اسلامی با تیم کشتی در مسابقات لیگ برتر حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004620

وب گردی

وب گردی