کسب ده رتبه برتر قرآنی در استان البرز توسط دانشگاه آزاد واحد کرج

در پی برگزاری مسابقات قرآنی دانشگاه های سراسر استان البرز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج موفق به کسب ده رتبه برتر این مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، این مسابقات با حضور دانشگاه آزاد اسلامی البرز، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه پردیس کشاورزی دانشگاه تهران در کرج، دانشگاه پیام نور البرز، دانشگاه خوارزمی و دانشگاه هنر در اردیبهشت ماه سال جاری و به میزبانی دانشکده پردیس کشاورزی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مسابقات و در بخش دانشجویی این مسابقات مریم فتحی زاده در رشته قرائت به روش تحقیق، مائده جعفری در رشته حفظ 10 جزء قران کریم و عبد الله قربانی در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم رتبه های اول را کسب کردند.

همچنین در بخش استادان مریم سمایی در رشته قرائت به روش تحقیق، جواد ملازاده در رشته قرائت به روش تحقیق و مریم سادات صدر در رشته قرائت به روش ترتیل و طاهره موحدی رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم مقام‌های اول و خدیجه جعفری در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش کارکنان نیز مرضیه فلاحتی در رشته قرائت به روش ترتیل توانست به رتبه دوم دست یابد و منیژه رضالو در رشته قرائت به روش تحقیق نیز رتبه سوم را کسب کرد.

مهلقا هاشمی دبیرکانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با تایید این خبر گفت: «تقدیر از رتبه های برتر قرآنی استان طی مراسمی در اختتامیه این مسابقات همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در دانشکده پردیس کشاورزی برگزار خواهد شد.»

انتهای پیام /

کد خبر: 1004656

وب گردی

وب گردی