نقاشی قلب های رنگی توسط رهگذران در میدان تاریخی حسن آباد

روز گذشته مردمی که در میدان حسن آباد رفت و آمد می کردند؛ به صورت خود جوش در نمایش سفیر مهربانی که از سوی شهرداری منطقه 11 با همکاری اداره کل آموزش های شهروندی در حال برگزاری بود؛ شرکت کردند و قلب های رنگی روی کاشی های میدان کشیدند.

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با بیان این که هنر تعاملی فرصتی برای حضور شهروندان و جلب توجه آنان به شهر است؛ از برگزاری نمایش های اجرا محور با عنوان " پرفومنس سفیر مهربانی " در میدان تاریخی حسن آباد خبر داد که با استقبال و مشارکت رهگذران مواجه شد.

آبادیان افزود: با هدف ارتقای اخلاق شهروندی در شهر ، نمایش های اجرا محور به صورت تصادفی برگزار می شود که در این نمایش کارگردان برنامه امیر وارسته و معصومه هنروران هنرمندان اجتماعی این اثر تعاملی ، مردم را صدا می کردند، برایشان گچ های رنگی آوردند و رهگذران روی کاشی های میدان حسن آباد شروع به کشیدن قلب های رنگی کردند تا مهربانی را در شهر ترویج دهند.

وی عنوان کرد: در این برنامه کودکان و جوانان، میانسالان و زنان و مردان با هویت های فردی مختلف، نقش مایه های مینیمال از محبت را در ابعاد شهری بر روی زمین و با تکنیک گچ خیابانی قابل شستشو در پهنه ای عمومی انجام دادند و به صورت زنده هنر مهربانی را تمرین کردند.

وی با تأکید بر این که ما فقط تسهیل گر خلق این اثر بودیم و مردم هنرمندان اصلی خلق اثر بودند؛گفت: می خواهیم فارغ از تمام مشکلات فردی و اجتماعی تمرین کنیم. همه ما در خانواده بزرگی زندگی می کنیم به اسم شهر و می خواهیم شهروندان را مانند اعضای خانواده خود دوست داشته باشیم.

این برنامه از سوی شهرداری منطقه 11 با همکاری اداره کل آموزش های شهروندی به کارگردانی امیر وارسته و معصومه هنروران از هنرمندان اجتماعی و با حضور سهیل سلیمیان مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و مدیریت اجرایی میلاد رستیمان مدیر اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه 11 به اجرا در آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004709

وب گردی

وب گردی