تمتع از منزلت والای معلمی اساتید، فخری برای دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمتع از منزلت والای معلمی اساتید، فخری برای دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ولایتی در پیامی به مراسم تجلیل از اساتید نمونه کشوری دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: بهره مندی از منزلت والای معلمی اساتید، فخری برای دانشگاه آزاد اسلامی است.

پیام دکتر ولایتی رئیس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تجلیل از اساتید نمونه کشوری دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت هفته معلم عصر امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، توسط محمدتقی مؤید رئیس دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی قرائت شد.
دکتر ولایتی در بخشی از این پیام ضمن قدردانی و سپاس از حضور و نقش‌آفرینی خالصانه و زحمات شایسته اساتید تاکید کرد: بهره مندی از منزلت والای معلمی اساتید، فخری بزرگ برای دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می گردد.
رئیس هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از پیام خود افزود: تاکید می نمایم امید این مردم از شما عزیزان، صیانت از اسلام و انقلاب، تحقق چشم‌انداز علمی و فرهنگی کشور، تربیت نسلی نواندیش و متعهد، تسریع شتاب علمی کشور، تلفیق مبانی پژوهش با اصول صنعت و تجارت، توجه به تحولات جهانی، پرورش مدیریت توانمند و مؤمن کشور و گسترش بستر نفوذ زبان زیبای فارسی در میادین برون‌مرزی و ترویج فرهنگ تلاش برای جبهه حق است.
وی در پایان تصریح کرد: امید است با عنایت پروردگار متعال، توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تعهد به صدق گفتار و کرامت رفتار در حصول اهداف متعالی ایران اسلامی و هدایت دانشگاه به سمت مشارکت در حل مسائل و چالش‌های گوناگون کشور کوشا باشید.

کد خبر: 1004720

وب گردی

وب گردی