سرپرست معاونت آموزش های عمومی و مهارتی واحد اراک معرفی شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید معاونت آموزش های عمومی و مهارتی واحد اراک برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید معاونت آموزش های عمومی و مهارتی واحد اراک با حضور عباسعلی حیدری دبیرهیات امناء ورییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی همتی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، عبداله رحیمی رییس دبیرخانه هیات امنای استان، معاونان دانشگاه و جمعی از مدیران آموزشکده و مدارس سما در سالن جلسات معاونت آموزش های عمومی و مهارتی(سما) برگزار شد.
و عباس کریمی به عنوان سرپرست جدید معاونت آموزش های عمومی و مهارتی(سما) واحد اراک معرفی شد.
حیدری رییس واحد اراک علاوه بر قدردانی از زحمات وخدمات حسین مظاهری ابراز امیدواری کرده است که با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت داری و قانونمندی و حفظ حرمت همکاران در انجام امور محوله موفق باشند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: « حوزه معاونت آموزش های عمومی و مهارتی(سما) باید مرکز نوآور، مهارت محور و برتر در ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به فراگیران باشد و توسعه مدارس و آموزشکده در زمینه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی با بهره‏گیری از علوم و تکنولوژی‏ های نوین، توسعه آموزش‏های تکمیلی و مهارتی متناسب با نیاز جامعه و بازار کار باتوجه به آمایش سرزمین، گسترش پژوهش‏های کاربردی در زمینه مهارت آموزی، ارتقاء برند مدارس سما در مقایسه با مجموعه‏ های آموزشی در سطح شهر اراک را در اولویت قرار دهد»
حیدری از سرپرست جدید معاونت آموزش های عمومی و مهارتی(سما) اراک خواست اجرای برنامه های آموزشی مهارت محور در مدارس و دانشکده، توسعه مدارس و افزایش شعبات مدارس، افزایش درآمدهای غیر شهریه‏ای در آموزشکده و مدارس، کاهش هزینه‏ ها و صرفه جویی منطقی، استفاده از تکنولوژی‏ های نوین در برنامه ‏های آموزشی و اداری و مالی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.
دبیرهیات امنای استان مرکزی در حکمی عباس کریمی عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی و کشاورزی واحد اراک را به عنوان سرپرست جدید معاونت آموزش های عمومی و مهارتی(سما) واحد اراک معرفی و از زحمات حسین مظاهری قدردانی کرد.
در ادامه جلسه، عباس کریمی علاوه بر تشکر از حسن اعتماد رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان ابراز امیدواری کرد با توکل به خداوند سبحان و همکاری و همراهی کلیه همکاران توفیق خدمت پر نشاط و خالصانه در معاونت آموزش های عمومی و مهارتی(سما) حاصل شود.
وی ارائه خدمات مناسب آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، ورزشی و فوق برنامه را موجب جذب دانش آموز و دانشجو در فضای رقابتی سالم دانست.
رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی از کریمی خواست با سعه صدر، دقت، تدبیر و رعایت قوانین و همدلی، همراهی وهمکاری مدیران وکارکنان مجموعه جهت نیل به اهداف دانشگاه تلاش کنند.
انتهای پیام/
کد خبر: 1004778

وب گردی

وب گردی