فرود اضطراری پرواز تهران - ایلام

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، از فرود اضطراری پرواز تهران - ایلام در این فرودگاه به علت شرایط نامساعد جوی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی بیاتی گفت: این پرواز که از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه ایلام انجام می شد ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه عصر روز گذشته در فرودگاه کرمانشاه به زمین نشست.
او ادامه داد: این هواپیما پس از فرود اضطراری در کرمانشاه، حدود ۲ ساعت بعد و پس از بهتر شدن شرایط جوی به سمت فرودگاه ایلام ادامه مسیر داد.
بیاتی تصریح کرد: البته حدود ۱۰ تا ۱۵ تن از مسافران این پرواز به تشخیص و صلاح خود در فرودگاه کرمانشاه از ادامه مسیر با این پرواز خودداری کردند.
مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با بیان اینکه فرودهای اضطراری در فرودگاه شهید اشرفی چند بار دیگر نیز اتفاق افتاده است، گفت: کرمانشاه فرودگاه احتیاطی پروازهای تهران به سمت ایلام و حتی شهر نجف در کشور عراق به شمار می رود.
او ادامه داد: بارها پیش آمده که پروازهای صورت گرفته از فرودگاه های تهران به سمت ایلام و نجف اشرف بنا به دلایلی که بیشتر آن ها بدی آب و هواست در فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه فرود اضطراری داشته اند.
بیاتی همچنین به ۱۱۰ تا ۱۲۰ پرواز هفتگی از فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه به نقاط مختلف اشاره کرد و گفت: این پروازها به سمت تهران، مشهد، کیش، قشم، عسلویه و بندرعباس انجام می شود.
مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه یادآور شد: البته تا چندی پیش به سمت شیراز نیز پرواز وجود داشت ولی بنا به دلایلی فعلا متوقف مانده است، هرچند برای برقرایر دوباره پروازها به این سمت در حال تلاش و رایزنی هستیم.
او گفت: پروازهای خارجی نیز معمولا در ایام نوروز و به یکی ۲ مقصد پرتردد که مسافران از آن استقبال می کنند دائر می شود ولی در بقیه سال فقط پروازهای داخلی به مقاصد یاد شده انجام می شود.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1004805

وب گردی

وب گردی