نقش تعیین کننده فرهیختگان برای رهایی کشور از وابستگی ها

سرپرست واحد ورامین-پیشوا نقش معلم در جامعه را نقش انبیاء الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: معلم باید نیروی فکری و قوه ابتکار متعلمین خود را پرورش داده و آنها را به سوی استقلال هدایت کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ورامین- پیشوا، حامد زارعی در جمع صمیمی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به استادان این واحد دانشگاهی گفت: مسیر خطیر تعلیم و تعلم از شئون الهی است و در این راه بزرگانی گام نهاده اند که نامشان در طول تاریخ به نیکی می درخشد. علامه شهید استاد مطهری از همین طایفه مقدس است که به قله های منیعی دست یافت تا آنجا که امام راحل (ره) همه آثارش را مفید فایده می داند و بهره برداری از آنها را به همگان سفارش می کند.

زارعی در جمع اعضاء هیات علمی که خانواده ی استادان نیز حضور داشتند افزود: یک استاد موفق می بایست در کلاس درس خود از روش هایی بهره ببرد تا ضمن تقویت علمی صورت گرفته، برای خود و دانشجو بازدهی حداکثری داشته و بتواند در روش های آموزشی، نوسازی و خلاقیت به وجود آورد.

وی با تأکید بر حرکت پر شتاب پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: بی شک جامعه دانشگاهی بیدار در کنار اقشار مختلف مردم و تحت هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، آماده دستیابی به یک جهش علمی و بزرگ و رهایی از تمام بردگی های علمی، اقتصادی، نظامی و ... قرار گرفته و نقش شما فرهیختگان بیش از پیش در فتح این قله‌های تعیین شده، سازنده خواهد بود.

گفتنی است در این دورهمی صمیمی که پروفسور احمد مجد چهره ماندگار زیست شناسی کشور و خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان حضور داشتند از استادان هیأت علمی پیشکسوت و پر تلاش این واحد دانشگاهی با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آورده شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1004848

وب گردی

وب گردی