آمادگی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برای مرمت سرای ایکی قاپیلار

دانشگاه هنر اسلامی تبریز در پی حادثه آتش‌سوزی در سرای ایکی قاپیلار بازار تبریز، جهت حفاظت و مرمت بخش‌های آسیب دیده این بازار اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دانشگاه هنر اسلامی تبریز در پی حادثه آتش‌سوزی در سرای ایکی قاپیلار بازار تبریز، جهت حفاظت و مرمت بخش‌های آسیب دیده این بازار اعلام آمادگی کرد.

مهدی محمد زاده، معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه هنر اسلامی تبریز، ضمن ابراز تأسف از حادثه آتش‌سوزی در سرای ایکی قاپیلار بازار تبریز و ضمن تشکر از همدلی مسئولان استانی در بسیج نیروها و همت و جانفشانی نیروهای آتش‌نشانی در مهار آتش و ممانعت از توسعه آن در دیگر بخش‌های بازار که می‌توانست به یک فاجعه جبران‌ناپذیر تبدیل شود، از آمادگی کامل این دانشگاه جهت انجام اقدامات تخصصی در راستای حفاظت و مرمت بخش‌های آسیب دیده خبر داد.

محمدزاده تصریح کرد: دانشگاه هنر اسلامی تبریز آماده است تا با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، تمامی ظرفیت های علمی و کارگاهی اعضای هیئت علمی، دانشجویان و امکانات دانشکده‌ها و رشته‌های مختلف این دانشگاه را جهت تسریع در مرمت بخش آسیب دیده بازار به‌کار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004855

وب گردی

وب گردی