توقف اتوبوس‌های شهری در خارج از ایستگاه تخلف است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: رانندگان اتوبوس مجوز توقف در خارج از ایستگاه‌ها را ندارند.

به گزارش ایسکانیوز، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در باره حضور مردان در بخش بانوان اتوبوس‌ها گفت: سازمان اتوبوسرانی یک حایل یا جداکننده بین بخش زنان و مردان اتوبوس‌ها قرار داده است ولی باید به این نکته توجه داشت که خود شهروندان باید به وظایف اجتماعی عمل کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده حضور مردان در بخش زنان و یا برعکس توسط راننده، تذکر داده می‌شود ولی پس از آن اقدام دیگری توسط راننده انجام نمی‌گیرد؛ چراکه این مسأله می‌تواند سبب حواس‌پرتی آن و بروز تصادفات رانندگی شود.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت وظایف اجتماعی و حقوق شهروندی توسط مسافران،گفت: مسافران در صورت بروز مشکل در این زمینه می‌توانند با اعلام شماره اتوبوس و زمان حرکت‌ آن به شماره‌ ۱۸۸۸ و یا اطلاع به مسئول کنترل خط و مسؤول ایستگاه، مسأله پیش‌آمده را اطلاع دهند.

سنندجی در مورد توقف اتوبوس‌ها در خارج از ایستگاه‌ها نیز گفت: رانندگان اتوبوس به هیچ عنوان مجوز توقف در خارج از ایستگاه‌ها را ندارند و اگر این اقدام صورت گیرد، جریمه می‌شوند. همچنین حرکت اتوبوس‌ها به صورت لحظه‌ای بررسی می‌شود و کنترل سرعت آنها نیز به صورت آنلاین و هوشمند مدنظر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004897

وب گردی

وب گردی