دانشجویان روانشناسی در عرصه اجتماعی پیشگام باشند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جمع دانشجویان روانشناسی ضمن تاکید بر پاسخگو بودن قشر مشاور در جامعه بر ضرورت پیشگامی روانشناسان در عرصه اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، جمال الدینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با شرکت در جمع صمیمی دانشجویان روانشناسی در روز روانشناس، بر پاسخگو بودن قشر مشاور علی الخصوص مشاوران حوزه روانشناسی دانشگاه تأکید و پیشگامی دانشجویان روانشناسی را در عرصه اجتماعی ضروری دانست.

وی با اشاره به حضور این دانشجویان در همراهی با تیمی کارآزموده و مجرب متشکل از مدیر گروه روانشناسی دانشگاه و اعضاء هیات علمی این گروه که به مناطق سیل زده اعزام شده بودند، گفت: همدردی و کمک به جامعه آسیب دیده بهترین کارگاه عملی برای تک تک دانشجویان بود چرا که ممکن است حضور در غم مردم، ده تا پانزده درصد محتوای درسی را در برگیرد. وی اشاره نمود یکی از راه های موفقیت الگوی خوب بودن است و دانشجویان باید الگو پذیری صحیح را بعنوان یکی از اصل های روانشناسی فراگرفته و الگوی خوبی برای جامعه باشند. جمال الدینی افزود دانشگاه قصد دارد در تابستان سال جاری کلینیک های تخصصی، مشاوره و مرکز ارتقاء سلامت را راه اندازی نماید تا دانشجویان علاوه بر آموزش های تئوریک از امکانات پیش رو، جهت ارتقاء آموزشی و پژوهشی خود بهره مند گردند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود از دانشجویان درخواست کرد تا با تکمیل منصفانه و دقیق فرم های نظرسنجی، نسبت به اصلاح زیر ساخت ها و فرایند انتخاب اساتید، به آموزش بهتر و با کیفیت تر در سطح دانشگاه کمک نمایند، چرا که بهینه ساختن فرایند آموزش و تربیت دانشجویان ماهر از دغدغه های اصلی مدیران دانشگاه محسوب می شود.
جمال الدینی تصریح کرد: در نظر داریم تا با توسعه دوره های مهارتی و صدور گواهی مشترک با موسسات و دانشگاه های معتبر راه میانبری برای انتخاب اول بودنمان در بین دانشجویان ایجاد کنیم.
این مراسم با حضور جمال الدینی معاون آموزشی، منوچهری مدیر گروه روانشناسی، استادان و دانشجویان در سالن همایش ساختمان موسیوند برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1004902

وب گردی

وب گردی