کشف 3 هزارعدد کنسرو ماهی در یک کارگاه

 سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف انبار بزرگ لوازم یدکی احتکار شده و 3 هزارعدد کنسرو ماهی در استان فارس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدیاسر رایگانی گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان فارس با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران نیروی انتظامی موفق به کشف انبار بزرگ لوازم یدکی احتکار شده در حومه شیراز شد.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه حاکی از احتکار لوازم یدکی ایرانی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در این انبار بود که با توجه به اینکه انبار یاد شده فاقد هرگونه کد شناسایی بود، این محل پلمپ و مالک انبار بازداشت شد.

رایگانی اضافه کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و به شعبه ویژه تخلفات احتکار تعزیرات حکومتی استان فارس ارسال شد و اکنون قرار وثیقه ای به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برای متهم صادر شده است.
به گفته وی، شعبه رسیدگی کننده در حال بررسی و تحقیقات بیشتر پیرامون موضوع است و حکم پرونده به زودی صادر می شود.

رایگانی با اشاره به کشف 3 هزارعدد کنسرو ماهی در یک کارگاه، افزود: با دریافت اطلاعات و اخباری در مورد دپوی مقادیر زیادی کنسرو ماهی در یک کارگاه واقع در حومه شهر شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران تعزیرات حکومتی استان به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با ورود به این کارگاه متوجه می شوند که افرادی به قصد سودجویی اقدام به پاک کردن قیمت درج شده بر روی کنسروهای ماهی و درج قیمت بالاتر بر روی آنها می کنند.

رایگانی گفت: پرونده ای شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است همچنین صاحب کارگاه به تعزیرات حکومتی احضار و قرار وثیقه یک میلیارد ریالی برای وی صادر شده است.

وی افزود: همچنین دستور توزیع کنسروهای کشف شده به قیمت عادله در فروشگاه های تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004905

وب گردی

وب گردی