فضولی کاخ سفید در اطلاعات کاربران توییتر

توییتر اعلام کرد، کاخ سفید بیشترین درخواست برای دریافت اطلاعات کاربران مرتبط با دولت آمریکا را در این شبکه اجتماعی در نیمه دوم 2018 داشته است.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، گزارشی که درخواست‌های ارائه شده به توییتر در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ را در بر می‌گیرد، نشان می‌دهد تعداد کل درخواست‌های ارسالی برای توییتر طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۶ درصد کاهش یافته است.

بر همین اساس توییتر در مجموع ۶۹۰۴ گزارش برای دریافت اطلاعات ۱۱۱۱۲ حساب کاربری دریافت کرده است. در این میان دولت آمریکا با ارسال ۲۰۹۲ درخواست به منظور دریافت اطلاعات ۳۸۶۰ حساب کاربری در رتبه اول بوده است.

توییتر۳۰ درخواست برای افشای اطلاعات حساب‌های کاربری ۱۰۸ نفر از مشترکان سرویس به اشتراک‌گذاری ویدئوپریسکوپ هم دریافت کرده که به ۴۰ درصد از این درخواست‌ها پاسخ مثبت داده است.

توییتر در مجموع ۱۶۶۵۱۳ حساب کاربری را در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ به حالت تعلیق درآورده که علت این امر ترویج تروریسم از طریق این حساب‌ها عنوان شده است. این رقم نسبت به مدت مشابه قبلی ۱۹ درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین ۴۵۸۹۸۹ حساب کاربری هم به علت انتشار مطالب هرزه‌نگارانه در ارتباط با کودکان تعلیق شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004955

وب گردی

وب گردی