لزوم سامان بخشی به فعالیت‌های قرآنی دانشگاه آزاد در حوزه دانشجویی و استادان

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم سامان‌بخشی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان اولویت اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد شریفانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های آینده این نهاد در دانشگاه آزاد و همچنین ارتباط بیشتر با فضای دانشجویی اظهار کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری یکی از نهادهای مهم و تاثیر‌گذار در هر دانشگاهی محسوب می شود؛ این نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی نیز رویکردها و برنامه‌های جدیدی را در پیش خواهد گرفت.

وی افزود: در حوزه دانش‌افزایی استادان معارف اسلامی، سامان بخشی دروس معارف، معنویت‌افزایی و اخلاق‌مداری جزو برنامه‌های اصلی این نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام شریفانی اظهار کرد: لزوم توجه به نماز و قرآن نیز از دیگر برنامه های نهاد خواهد بود؛ توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری تدوین شده است، به عنوان سندی راهبردی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و بصیرت افزایی مورد توجه قرار می گیرد.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تعاملات این نهاد با فضای دانشجویی گفت: تعامل با دانشجویان در متن کار و جزو دستورات اصلی نهاد است و تمام تلاش خود را برای تعامل هرچه بیشتر با دانشجویان به کار خواهیم گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: باتوجه به این در کنار فعالیت های کاری، به کسب دانش های قرآنی نیز پرداخته ام، بنا داریم که فعالیت های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی را در حوزه دانشجویی، استادان و کارمندان سامان بخشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004956

وب گردی

وب گردی