طرح‌های منتخب استارتاپ تخصصی پیشرانه‌های دریایی در مسیر تجاری‌سازی قرار گرفت

نخستین استارتاپ پیشرانه های دریایی اسفندماه سال گذشته برگزار شد و تیم های منتخب آن معرفی شدند، امسال طرح های برتر و ایده های منتخب این استارتاپ با معرفی به سرمایه گذاران در مسیر تجاری سازی و عملیاتی شدن قرار گرفتند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اسفندماه سال گذشته، نخستین استارتاپ پیشرانه های دریایی با حمایت گروه دریایی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری با ارائه 32 طرح برگزار شد. 6 ایده از طرح های شرکت کننده در این استارتاپ، پس از دو مرحله داوری به عنوان طرح های برتر انتخاب شدند.

سرمایه‌گذاری در صنعت پیشرانه‌های دریایی

محسن نادری دبیر اجرایی نخستین استارتاپ پیشرانه های دریایی درباره سرنوشت طرح های برتر این استارتاپ، گفت: تاکنون 10 جلسه بین مالکان طرح های برتر و ایده های منتخب و سرمایه گذارانی چون بانک صادرات، اویک و مرکز فناوری صنایع دریایی برگزار شد. در این جلسات مقرر شد طرح های برتر با سرمایه گذاری داوطلبان، وارد فاز اجرایی شود.

«هوشمندسازی پیشرانه های دریایی»، «هوشمندسازی بنادر کشور»، «جایگاه سیستم رانش در بهره وری ناوگان دریایی کشور»، «محرکه اصلی»، «انتقال قدرت»، «پیشبرنده ها»، «پایش و نگهداری» از مهم ترین نیازهای صنعت پیشرانه های دریایی است که سرمایه گذاران نیز تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در این موضوعات دارند.

دبیر اجرایی نخستین استارتاپ پیشرانه های دریایی با اشاره به اینکه اجرایی شدن این طرح ها مزایای مختلفی برای کشور دارد، عنوان کرد: فراخوان شرکت در این استارتاپ را برای تمامی دانشگاه های سراسر کشور و شرکت های دانش بنیان حوزه دریایی ارسال کردیم. برگزاری چنین استارتاپ هایی و حمایت از ایده های برتر کمک بزرگی در اشتغالزایی و کارآفرینی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004989

وب گردی

وب گردی