۳  انبار احتکار شکر و خرما در تهران شناسایی شد/توزیع با قیمت مصوب بین مردم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در استان تهران ۳ انبار احتکار شکر و خرما را کشف کردیم که همان زمان با قیمت مصوب اتحادیه‌ها، جهت مصرف مردم به بازار عرضه کردیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمد علی اسفنانی در پاسخ به این سوال که آیا در حوزه اقلام مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان کشف انبار و احتکاری را داشتید یا خیر، گفت: بله. تا الان ۲-۳ انبار را شناسایی کردیم که ۲ انبار آن شکر بوده و یک انبار آن خرما بوده که پس از کشف، آن را با قیمت مصوب اعلامی توسط اتحادیه، در بازار توزیع کردیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گشت‌های تعزیرات همچنان در ماه مبارک رمضان فعال هستند و این گشت‌ها تا چه زمانی ادامه دارد، اظهارداشت: طرح ویژه ماه مبارک رمضان را داریم که این گشت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: امسال سازمان تعزیرات جهت برخورد با محتکران و گرانفروشان در کنار خود همکاری دادستانی تهران را هم داریم و خوشخبتانه با آنها هماهنگ هستیم و مواردی را هم که دادستانی اعلام می‌کنند. گاهی با حضور خودشان و گاهی با همراهی آنها از طریق دستوراتی که می‌دهند مانند اجازه ورود به محل و باز کردن قفل و امثال اینها اقدام می‌کنیم.

اسفنانی در پاسخ به این سوال که از شروع ماه مبارک رمضان تا این لحظه آیا سازمان تعزیرات فروشگاه یا انباری که ملزومات مصرفی مردم مانند خرما، قند، شکر و ... را احتکار کرده را پلمب کرده، گفت: خیر، تا این لحظه پلمبی نداشتیم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1004999

وب گردی

وب گردی