جزئیات ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای و غیرانتفاعی

سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص زمان ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1398، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان سجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی را اعلام کرد. با توجه به این اطلاعیه متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1398 می‌توانند از روز یکشنبه 19 خردادماه 98 آغاز و تا روز یکشنبه 26 خرداد ادامه می‌یاید.

متقاضیان، در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند.

پذیرش در 9 رشته امتحانی از طریق آزمون خواهد بود؛ همچنین پذیرش در 30 رشته امتحانی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است. و متقاضیان این رشته‌های امتحانی در این مرحله، فقط باید ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند و آزمون برای این دسته از داوطلبان برگزار نخواهد شد و ملاک پذیرش آنان معدل کل دیپلم خواهد بود.

برای دیدن جدول شماره (1) منابع و ضرایب دروس آزمون دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای برای 9 رشته پذیرش از طریق آزمون فرمت PDF اینجا کلیک کنید.

جدول شماره (2) عناوین دیپلم، کد رایانه‌ای و هم‌چنین دیپلم‌های مورد پذیرش شاخه نظری متناسب با هر یک از کدرشته‌های امتحانی- رشته های با آزمون فرمت PDF هم از اینجا قابل مشاهده است.

جدول شماره (3) عناوین دیپلم، کد رایانه‌ای و هم‌چنین دیپلم‌های مورد پذیرش شاخه نظری متناسب با هر یک از کدرشته‌های امتحانی - رشته های بدون آزمون فرمت PDF را هم از اینجا می‌توانید ببینید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005006

وب گردی

وب گردی