نگرانی وزیر صهیونیست از توانایی ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه درباره تشدید تنش‌ها بین واشنگتن و تهران و توانایی ایران برای هدف قرار دادن این رژیم ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، «یووال اشتاینیتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی که در سال‌های گذشته در کابینه «بنیامین نتانیاهو» همواره حضور داشته، درباره پیامدهای تشدید تنش‌ها بین آمریکا و ایران برای امنیت رژیم صهیونیستی هشدار داد.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه هشدار داد، ایران توانمندی حملات موشکی به این رژیم را در اختیار دارد.

«یووال اشتاینیتز» با اشاره به تنش‌ها بین آمریکا و ایران در نتیجه اقدامات واشنگتن در تشدید تحریم‌ها گفت: «اوضاع دارد داغ می‌شود و من هیچ احتمالی را رد نمی‌کنم، امکان شلیک موشک‌های ایران به اسرائیل وجود دارد».

این مقام ارشد کابینه نتانیاهو با لحنی نگران هشدار داد که احتمال حمله نیابتی ایران به رژیم صهیونیستی از طریق حزب‌الله لبنان و جهاد اسلامی فلسطین هم وجود دارد.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی مطرح شده که پیشتر یک رسانه آمریکایی خبر داد، قبل از بیانیه اخیر ستیزه‌جویانه «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره اعزام ناو آمریکایی به خلیج فارس، تل‌آویو اطلاعاتی درباره طرح ادعایی ایران برای حمله به منافع آمریکا در منطقه خلیج فارس به واشنگتن ارسال کرده بود.

اظهارات وزیر کابینه نتانیاهو در حالی مطرح شده که پیشتر پایگاه تحلیلی آمریکایی «المانیتور» در گزارشی به نگرانی صهیونیست‌ها از خروج ایران از برجام اشاره کرد و نوشت، منابع اطلاعاتی اسرائیلی پیش از این ابراز نگرانی‌کرده بودند که احتمالاً ایران با خروج از توافق هسته‌ای یا حداقل کاهش تعهدات ذیل برجام به فشارهای رو به رشد واشنگتن علیه تهران واکنش نشان خواهد داد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1005062

وب گردی

وب گردی