ارسال دومین محموله کمک‌های دانشگاه آزاد اصفهان، به سیل زدگان خوزستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: کمک‌های غیرنقدی دانشگاه آزاد اصفهان به ارزش ریالی بیش از 250 میلیون ریال شامل اقلام بهداشتی، فرش، به استان خوزستان ارسال و میان سیل زدگان توزیع شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اصفهان، دکتر احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در جلسه انس با استادان و کارمندان جانباز و ایثارگر این دانشگاه گفت: اگر امروز، ایران اسلامی بر قله رفیع افتخار ایستاده و در همه حوزه‌ها از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است، به دلیل امنیت و آرامشی است که مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: از جان‌گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هسته‌ای، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت، تضمین‌کننده بقا و افتخارآفرینی انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته است و امروز بر همه ما واجب است که با تلاش و کوشش دوچندان در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بکوشیم.

آذین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مفاد این بیانیه کاملاً دقیق توسط مقام معظم رهبری به رشته تحریر درآمده و هم‌اکنون که وارد دهه پنجم انقلاب و دهه تمدن‌سازی شده‌ایم، باید با تمام تلاش و جدیت در جهت عملیاتی کردن مفاد این بیانیه تلاش کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در مبانی ایدئولوژیک، آرمانها، اعتقادات، نوع رهبری و بسیج مردمی با سایر انقلاب‌های دنیا تفاوت دارد؛ از این رو دانشگاه باید به عنوان قوه عاقله جامعه به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بپردازد.

آذین خطاب به ایثارگران و جانبازان تصریح کرد: شما ایثارگران و جانبازان افتخار این کشور هستید، پس باید بتوانید مبانی اعتقادی و آرمان‌های خود را به نسل‌های بعدی منتقل کنید تا نسل جوان کشور نیز در دهه‌های بعدی انقلاب، نسلی افتخار آفرین و تمدن‌ساز باشد.

برگزاری نشست کارگران و نیروهای خدماتی در واحد خوراسگان

آذین همچنین در نشست کارگران و نیروهای خدماتی گفت: همه شما در پیشبرد اهداف دانشگاه سهم بسزایی دارید و هیچ فعالیتی در محیط دانشگاه بدون همکاری، همفکری و خرد جمعی به ثمر نمی‌نشیند. از این رو باید تلاش کنیم آنچه که به عنوان کار و وظیفه به ما سپرده شده در هر منصب و جایگاهی که هستیم، به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: هر سازمان، نهاد و ارگانی، رشد و پیشرفت خود را مدیون کار و کارگر است، زیرا همه فعالیت‌های فکری و برنامه‌ریزی‌های سازمانی به واسطه عمل و تلاش کارگران است که رنگ تحقق به خود می‌بیند.

ارسال دومین محموله کمک‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به خوزستان

محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به پویش ملی کسر حقوق دانشگاهیان برای کمک به سیل زدگان گفت: در مرحله نخست کمک‌های غیرنقدی به ارزش بیش از 100 میلیون ریال به همراه یک گروه 10 نفره از کارشناسان مشاوره، به مدت یک هفته به استان خوزستان اعزام شدند.

باقری اظهار داشت: در مرحله دوم این پویش، کمک‌های غیرنقدی به ارزش ریالی بیش از 250 میلیون ریال شامل اقلام بهداشتی، فرش، به استان خوزستان ارسال و میان سیل زدگان توزیع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005076

وب گردی

وب گردی