تعامل میان ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران در استخراج سنگ ارتقاء می‌یابد

رویداد نوآوری و افزایش بهره وری در استخراج سنگ با هدف ایجاد تعامل وارتباط میان طراحان و ایده پردازان و سرمایه گذاران و تقاضا کنندگان فناوری و محصول در تیرماه 98 جاری برگزار می شود .

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، فستیوال نوآوری صنعت سنگ توسط مرکز فن بازار ملی ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تیرماه جاری برگزار می شود و ارتباط میان صنعتگران و سرمایه گذاران حوزه استخراج سنگ تقویت می شود.

نوآوری و افزایش بهره‌وری در استخراج سنگ فناوری های نوین در راستای افزایش بهره وری در تولید سنگ، ماشین آلات خط تولید و بسته بندی، روش های نوین بازیافت پسماند و رفع چالش های زیست محیطی آن و اتوماسیون خط تولید سنگ های تزیینی از جمله محورهای تعریف شده در برگزاری این رویداد است .

وجود مشاوره کسب و کار جهت انجام مطالعات بازار و امکان سنجی اقتصادی طرح ها، شرکت اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان مشاوره علمی بر روی طرح ها، برگزاری دوره آموزشی برای طرح های منتخب به جهت افزایش جذابیت طرح هنگام ارائه به سرمایه گذاران ، وجود تسهیلات برای تکمیل مستندات جهت ارائه و معرفی طرح به سرمایه گذاران و صنعتگران از جمله ویژگی های برگزاری این فستیوال برای صاحبان ایده و فناوران است.

همچنین رفع نیاز فناورانه و مشکلات موجود در صنعت از طریق ارائه طرح ها و محصولات جدید، رصد فرصت های سرمایه گذاری در فناوری های ارائه شده، امکان برگزاری جلسات مذاکره با طرح های مختلف جهت انتخاب بهینه و استفاده از ظرفیت فناوران جهت کاهش ریسک هزینه تحقیق و توسعه از جمله مزایای برگزاری این فستیوال برای صنعتگران و سرمایه گذاران است.

طراحان و نوآوران حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فستیوال را دارند می توانند فرم ارائه طرح را تکمیل و تا تاریخ 10 خرداد ماه جاری به آدرس اینترنتی Isfahan@techmart.ir ارسال کنند.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فستیوال به آدرس سایت http://sdiric.ir/stonefestival مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005078

وب گردی

وب گردی