اعزام دو تیم دیگر از واحد قم به مناطق سیل زده خوزستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: در ماه مبارک رمضان تیم‌های دوم و سوم را برای اعزام به مناطق سیل‌زده آماده می‌کنیم و دانشگاه آزاد اسلامی قم با تمام انرژی و امکانات به مناطق سیل‌زده کمک خواهد کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد قم، سیف‌الله فضل‌اللهی مشکلات مناطق سیل‌زده کشور را یادآور شد و اظهار کرد: روحیه جهادی برای حل و فصل مشکلات جامعه، کاهش آلام مردم و فشارهای روحی و روانی و حتی برطرف کردن مشکلات جسمانی مردم بسیار مؤثر است.

وی اضافه کرد: از مسئولان می‌خواهیم به فرایند کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده در حیطه بهداشتی، درمانی و تأمین امکانات مورد نیاز مردم ادامه دهند تا مردم بتوانند به خانه‌های خود برگردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم عنوان کرد: خانواده‌هایی که همه چیز خود را از دست داده‌اند به امید نیاز دارند و باید تصور کنند می‌توانند به زندگی عادی خود برگردند و این مهم فرایندی ملی، هماهنگ، جامع و یکپارچه است تا همه دست به دست هم بدهند و کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده متوقف نشود.

فضل‌اللهی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور باید به مناطق سیل‌زده خدمت‌رسانی کنند؛ اگر در این خدمت‌رسانی از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور استفاده شود، حل مشکلات مناطق سیل‌زده دشوار نخواهد بود.

وی مطرح کرد: آسیب‌شناسی آکادمیک مسائل مربوط به خوزستان می‌تواند برای برنامه‌ریزی‌های بعدی بسیار مفید باشد؛ بنابراین بروز مسائل و مشکلات پزشکی پیش‌رو، الزامی بودن ادامه کمک‌ها را برای جامعه، مسئولان، مردم و هم برای فعالان عرصه دانشگاه اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم تأکید کرد: اگر بتوانیم فهرستی از مشکلات بهداشتی و درمانی که در منطقه وجود دارد تهیه و ارائه کنیم در برنامه‌ریزی فعالیت‌های دولت و مردم برای افزایش سطح رفاه بهداشتی و سلامت عمومی بسیار سودمند خواهد بود؛ بنابراین بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی مناطق سیل‌زده توسط گروه جهادی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم جمع‌بندی و به‌زودی در اختیار مسئولان منطقه قرار خواهد گرفت.

فضل‌اللهی تشریح کرد: در ماه مبارک رمضان تیم‌های دوم و سوم را برای اعزام به مناطق سیل‌زده آماده می‌کنیم و دانشگاه آزاد اسلامی قم با تمام انرژی و امکانات به مناطق سیل‌زده کمک خواهد کرد.

وی متذکر شد: در صورت فراموشی مشکلات مناطق سیل‌زده توسط مسئولان ممکن است بحران بزرگ زیست‌محیطی شکل بگیرد؛ بنابراین روحیه جهادی برای حل و فصل مشکلات جامعه،کاهش آلام مردم و فشارهای روحی و روانی و حتی برطرف کردن مشکلات جسمانی بسیار مؤثر است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005115

وب گردی

وب گردی