جزئیات برگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه در واحد علوم و تحقیقات

مراسم اعتکاف رمضانیه (ویژه خواهران و برادران) همزمان با لیالی قدر در مسجد امام علی (ع) واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز مراسم اعتکاف رمضانیه (ویژه خواهران و برادران) همزمان با لیالی قدر در مسجد امام علی (ع) واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود که زمان برگزاری مراسم اعتکاف از روز یکشنبه پنجم خرداد لغایت سه شنبه هفتم خرداد ماه است و معتکفین از ساعت 21 تا 23 روز شنبه چهارم خرداد ماه در واحد علوم و تحقیقات پذیرش می شوند.

ثبت نام از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۸ شروع و تا ۱ خرداد ۹۸ ادامه خواهد داشت، در صورتی که ظرفیت زودتر از موعد مقرر پایان پذیرد ثبت نام متوقف خواهد شد و ثبت نام صرفاً از طریق سایت واحد علوم و تحقیقات به نشانی www.srbiau.ac.ir صورت می پذیرد.

هزینه ی ثبت نام برای دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد علوم و تحقیقات مبلغ ۸۰ هزارتومان، برای سایر واحد های دانشگاهی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و غیر دانشگاهیان مبلغ ۱۲۰ هزار تومان است متقاضیان ثبت نام می بایست مبلغ مورد نظر را از طریق شماره حساب ۰۱۰۶۹۸۹۲۵۷۰۰۲ بانک ملی شعبه واحد علوم و تحقیقات واریز نموده و تصویر فیش واریزی را در قسمت ثبت نام بارگذاری نمایند.

واحد های دانشگاهی می توانند با هماهنگی لازم با معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات نسبت به ثبت نام گروهی اقدام و لیست شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف را برای حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات ارسال نمایند.

با توجه به برنامه ریزی و پیش بینی معاونت فرهنگی و دانشجویی جهت متقاضیان شرکت در اعتکاف رمضانیه، پس از ثبت نام نهایی امکان انصراف و استرداد وجه وجود نخواهد داشت.

کلیه ثبت نام کنندگان در زمان مراجعه جهت پذیرش می بایست تصویر فرم ثبت نام خود را به همراه داشته باشند.

برای کلیه اساتید شرکت کننده در مراسم اعتکاف رمضانیه گواهی حضور صادر خواهد شد که می توانند از امتیاز فرهنگی مورد نظر جهت ارتقاء بهره مند گردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005122

وب گردی

وب گردی